7 Ekim 2010 Perşembe

Bloga başlarken

Bu şahsımın ikinci blogu.
İlk blogumda istediğim şeyleri tam olarak yapamasam da bana internet dünyası hakkında güzel şeyler öğrenmeme yardımcı olan tecrübe edindirdi.

Bilgisayarlar ilk çıktığında kaç yaşındaydım, iphone nasıl çıktı falan diye uzun uzadıya yazmanın artık bir önemi olmadığı, asıl önemli olanın sürdürülebilir iletişim olduğunu öğrendim. Sonuçtan insanlar ansiklopedik bilgilerin yanında genel-geçer bilgileri kendi ilgileri etrafında döşeyip geniş bir bilgi birikiminden yararlanmayı da istiyorlar.
Tabi ki blog yazmanın benim açımdan farklı bir öyküsü var: ben uzun yazılara orta okulda kompozisyon yazarak başladım.İlk başlarda tabi ki süper değildim ama o zamanki hocamın sahip olduğu türkçeyi kullanma yeteneğine hayran kalarak içimdeki ateşi fark etmemi sağlayarak beni bu konuda uzun uğraşlar vermeye zorladı. Belki de bu yüzden yazarak hayatımı kazanmayı istedim. Zaman zaman başarısız roman, hikaye denemelerim oldu. Reklam filmleri senaryoları hazırladım. Yetmedi sinema film senaryoları hazırladım ama büyüdükçe her bir hayalimden bilmeyerek, istemeyerek vazgeçtiğimi fark ettim. İşte blog dünyası burada imdadıma yetişti(diye umut ediyorum)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder