9 Ekim 2010 Cumartesi

Mersin İdman Yurdu'na Haciz!

Ben dünyaya gözlerimi açtığımda babamın bana sevdirdiği bir şey vardı, o da futboldu.
Futbolla yatıp kalkmadım ama doğduğum şehrin takımını, memleket takımı olarak tuttum ve sevdim. Aklımın yettiği anlardan mahalle arkadaşlarıyla olsun ailemle olsun maçlara gider o stadyum keyfini hep yaşardık. O stadyumda az mı küfür öğrendim!
Hala tadı damağımda ekmek arası sucuk köftenin... Ayranıyla simidinin...

Maraton kuyruğunda az beklemedik hani.
Şeytanlar için az bağırmadık!

Bizim için oyna Mersin için oyna diye bağıranlar sanki biz değildik!


Şimdi o memleket takımıma haciz gelmiş. Hürriyet'e manşetten haber olmuş. Zaten acı bir haber onları ilgilendiriyor. Mersin idman yurdu yenmiş yenilmiş bizden başka kimsenin umrunda değil.


Olay Antalya'lı bir firmaya MİY'in forma yaptırmasıyla başlıyor. 1 yıl önce forma bastıran kulüp parayı ödeyemeyince firma haczetmiş.

Macit Özcan kompleksine gelen haciz memurlarına karşı tesis yetkilileri ve yöneticiler direnmiş direnmesine de haczolana kadar akıllar neredeydi ki? 80 bin TL Bank Asya'da liderlik peşinde olan bir takım için öden(e)meyecek bir meblağ mı? Açıkçası bir futbol kulübünü bu duruma düşenlerin kendilerinden utanması gerekiyor.

Herkes iyi biliyor ki bu olay bir zaman sonra davalı ve davacının birbirini suçlamalarıyla devam edicek. Oysa buna hiç gerek yoktu.

Ha, Mersin İdman Yurdu maçlara taraftarları "beleş" almasa, bilet alanı enayi yerine koymasa daha iyi olmaz mıydı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder